دوراه سریع برای کسب درآمد آنلاین

دوراه سریع برای کسب درآمد آنلاین

 

دوراه سریع برای کسب درآمد آنلاین

امروز تصمیم گرفتم تا در این مقاله دوراه برای کسب درآمد آنلاین را با شما به اشتراک بزارم.

 

قبل از پاسخ به این پرسش باید به شما بگویم به دو دلیل ذیل پاسخ این سؤال پیچیده و کمی مشکل است.

اول تاکید بر سریع بودن: شخصاً شاهد چند کسب‌وکار بودم که سرعت را بر کیفیت و ارزش ترجیح داده‌اند. اما در نهایت نه‌تنها موفق نبودند، بلکه به موقعیتی عقب‌تر از شروع کسب‌وکار خود سقوط کرده‌اند.

سرعت خوب است اما اگر تمرکز شما تنها بر این باشد. منجر به شکست می‌شود.

دوم: ایجاد یک کسب‌وکار موفق نیاز به برنامه‌ریزی و استراتژی درست دارد. از تحقیق تا اجرا و هر چیزی که دراین‌بین نیاز است.

خیلی از افراد در ابتدای کسب‌وکارهای آنلاین در جستجوی دکمه جادویی موفقیت هستند. دکمه‌ای که جز با تلاش و کوشش به دست نخواهد آمد.

 

به قول گری وی برای رسیدن به موفقیت به حوصله خرد و صبر کلان نیاز دارد.

 

پس شما باید زمان بدهید تا نتایج، خود را نشان دهند و این یعنی در اکثر مواقع فوراً نتایج نشان داده نمی‌شود.

 

اما برگردیم به سؤال اصلی مقاله: سریع‌ترین راه کسب درآمد آنلاین چیست؟ به نظر شما پاسخ آن مخالف نظر گری وی است.

من سال‌ها برای پاسخ به این پرسش فکر کرده‌ام و بارها این سؤال از من پرسیده شده است. معمولاً پاسخ من به این سؤال منعکس‌کننده دو نکته‌ای است که در ابتدای مقاله گفتم.

اکثر افرادی که این سؤال را از من پرسیده‌اند، بعد از شنیدن پاسخ من وضعیت ناامیدی در آنها کاملاً مشهود است. اما به نظر من ایراد در پاسخ نیست بلکه سؤال غلط است.

در واقع پاسخ این سؤال برای هرکسی بر اساس منابعی که در اختیار دارد متفاوت است. شاید شما در ده‌سالگی چیز زیادی نداشته باشید اما ممکن است به یک ماشین چمن‌زنی دسترسی داشته باشید که می‌توانید با اجازه والدین و کمک آنها به کسب دارند به‌ازای زدن چمن باغچه همسایه‌ها درآمدی برای خود کسب کنید.

پس اگر به دنبال کسب درآمد سریع و آنلاین برای خود هستید. بر نقاط قوت خود متمرکز شوید. اما چگونه؟

به منابعی که در دسترستان هست، مهارت‌ها، استعدادهایی که دارید. قدرت‌های فوق‌العاده‌ای که در گذشته آن‌ها را دست‌کم می‌گرفتید فکر کنید. در جستجوی افرادی باشید که به مهارت‌های و منابع در اختیار شما نیاز دارند. آنها را پیدا کنید.

به یاد داشته باشید مهارت‌هایی که دارید دارایی‌های شما هستید. آنها مزیت ناعادلانه‌ای هستند که برای برند شخصی و منحصربه‌فرد شما ضروری است. اگر استراتژی و طرز فکر درستی داشته باشید می‌توانید با کمک آنها به کسب درآمد آنلاین بپردازید.

می‌توان گفت مزیت ناعادلانه یک مهارت یا دارایی توصیف کرد که کس دیگری ندارد.

 

معرفی چند مزیت ناعادلانه هر شخص

افرادی که می‌شناسید.

شما می‌توانید با استفاده ارتباطاتی که در طول زمان ایجاد کرده‌اید، ارزشی را برای یک مخاطب خاص ایجاد کنید. قطعاً شما به افرادی دسترسی دارید که بسیاری از آن محروم هستند.

 

تجربه شما: آنچه از آن گذشته‌اید.

همه ما در طول زندگی تجربیات کسب می‌کنیم که منحصر به فرد است. تجربیاتی بااهمیت که می‌تواند برای خیلی از افراد جالب‌توجه باشد و به کسب درآمد آنها کمک کند.

درواقع تجربه شما می‌تواند به حل مشکل مشابه خیلی از افراد کمک کند پس این تجربیات یک مزیت کاملاً خاص محسوب می‌شوند.

 

داستان شما: نحوه بیان آن

یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی داستان‌ها هستند. مردم به داستان‌ها می‌چسبند. معمولاً افراد موقع گوش‌دادن به یک داستان و خواندن آن خود را در موقعیت‌های موجود در داستان قرار می‌دهند. به همین خاطر می‌توان گفت یک داستان‌نویس خیلی بهتر و راحت‌تر می‌تواند با افراد ارتباط عمیقی ایجاد کند.

به نظر من همه داستانی برای گفتن دارند فقط باید در جستجوی آن باشید و به بهترین شیوه آن را بیان کنید.

من عاشق گفتن داستانم چون کمک می‌کند تا یک راه عالی برای ایجاد ارتباط با مخاطبانم ایجاد کنم.

 

شخصیت شما در ارتباط با دیگران

از بین تقریباً 7 میلیارد نفر جمعیت جهان شما قطعاً شخصیت منحصر به فرد خودتان را دارید. قطعاً در بازارها و یا در موقعیت‌های خاص کاملاً منحصر به فرد عمل می‌کنید.

شیوه ارتباط مناسب خود را پیدا کنید.

تخصص شما: به چه کسی خدمت می‌کنید و توانایی شما برای انجام این کار

این فقط شامل تجربیات و یا مهارت‌هایی از شما نمی‌شود که با کمک آن برای خود مزیت رقابتی ایجاد می‌کنید. شما حتی می‌توانید به بخش ویژه‌ای از بازار خدمت‌رسانی کنید.

در وقع هر چه شما بتوانید به‌صورت تخصصی‌تر عمل کنید رقابت کمتری خواهید داشت از طرفی هم هرچه تخصصی‌تر عمل کنید می‌توانید به گروه خاصی خدمت‌رسانی کنید و این برابر است با موفقیت بیشتر و بهتر.

در این شیوه مزیت شما دانش و توانایی‌تان در خدمت‌رسانی به بخش خاصی از یک بازار بزرگ‌تر است.

برای مثال بازار مربوط به کفش را در نظر بگیرید.

همه نیاز به کفش دارند. اگر قصد ورود به بازار فروش کفش را داشته باشید احتمالاً خرده‌فروشانی همچون دیجی‌کالا اصلی‌ترین رقبای شما خواهند بود به همراه تولیدکنندگان اصلی کفش‌های باکیفیت و یا حتی نایکی و … اما رقابت با این‌ها عملاً غیرممکن است. پس چه باید کرد؟

تخصصی عمل‌کردن:

شما می‌تواند به‌جای تمام بازار تنها بخشی از بازار را مورد هدف خود قرار دهید که به دنبال نوع خاصی از کفش است مثل کفش پیاده‌روی، کفش دویدن، کفش بچه‌ها، کفش زنان و دختران و…

البته باید در نظر داشته باشید که حتی در این مرحله هم فعالیت شما مزیتی را ایجاد نمی‌کند. چون رقبای بسیاری به‌صورت تخصصی در حال فعالیت در بازار هستند. پس باید بازهم تخصصی‌تر عملکرد.

آیا برای فروش کفش فوتبال ویژه زنان هم رقبای زیادی خواهید داشت؟ قطعاً خیر

زمانی که بازار هدف شما زنانی هستند که به دنبال کفش مخصوص فوتبال برای خود باشند. انجام تحقیقات ورود به بازار، اندازه‌گیری بازخوردها، یادگیری و… بسیار آسان‌تر خواهد بود تا رقبایی که بازار هدف بزرگی را انتخاب کردند. پس شما با این کار به نسبت رقبا مزیت بالاتری را ایجاد کرده‌اید.

در واقع یکی از سریع‌ترین و ساده‌ترین راه‌ها برای کسب درآمد و دریافت پول از مردم تولید و عرضه محصولاتی است که بتواند مشکلی را از آنها حل کند.

حال که با مهم‌ترین مزیت‌های ناعادلانه‌ای که می‌تواند به کسب درآمد شما کمک کند آشنا شدید. وقت آن رسیده تا به سراغ ایده‌ای برویم که احتمالاً در طول زندگی آن را تجربه کرده‌اید اما بدون چشم داشت مالی، برای آشنا شدن با یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد آنلاین با ما همراه باشید.

 

فریلنسری

یک راه فوق‌العاده برای آشنایی هرچه بهتر با وضعیت بازار است تا بتوانید جایگاه خود را به‌نوعی در آن تشخصی دهید و حتی برای بهبود آن تلاش کنید. حتی می‌توانید برای ایجاد فرصت‌های بیشتر روابط خوبی را با افراد بسازید.

با استفاده از یک استراتژی مناسب شما می‌توانید فعالیت فریلنسر خود را به فعالیتی تولیدی و کاملاً سودآور تبدیل کنید.

در دسته مشاغل فریلنسری شما امکان فعالیت‌های متنوع آنلاینی را خواهید داشت که درآمدهای مختلفی را هم برای شما به ارمغان می‌آورند. اما فراتر از مشاغل فریلنسری از چه فعالیت‌های دیگری می‌توانید درآمد آنلاین ایجاد کنید؟

در ادامه می‌خواهم روشی را برای کسب درآمد آنلاین با شما در میان بگذارم که:

  • ساده‌تر و حتی سریع‌تر از فریلنسری است.
  • احتمالاً قبلاً هم به‌نوعی به این کار مشغول بوده‌اید.

می‌توانید محصولاتی را که صرفاً قبلاً از آنها استفاده کرده‌اید را به دیگران معرفی کنید و در مقابل آن کسب درآمد کنید. به این کار در تجارت آنلاین بازاریابی وابسته یا افیلیت مارکتینگ می‌گویند.

در این شیوه شما با شرکتی که محصولات آن را به دیگران معرفی می‌کنید شراکت دارید و در مقابل فروش‌های انجام‌گرفته با تبلیغات شما پورسانت دریافت می‌کنید.

حالا فقط به این فکر کنید که چه ابزار و محصولات شگفت‌انگیزی را استفاده کرده‌اید که دوست دارید آنها را با یک دوست یا شبکه آنلاین به اشتراک بگذارید.

اما برای این که در این شیوه از بازاریابی محصولات موفق عمل کنید باید موارد مختلفی را رعایت کنید که در ادامه با مهم‌ترین آنها آشنا خواهیم شد.

بازاریابی وابسته با اولین برداشت‌ها شروع می‌شود

اولین برداشت‌ها مهم هستند. این برداشت‌ها علاوه بر این که بر کل تجربه کاربران تأثیرگذار است می‌تواند بر تصمیم‌گیری آنها برای خرید یک محصول از طریق شما هم مؤثر باشد.

تصور کنید برای اولین‌بار به وب‌سایتی مراجعه می‌کنید که پر از تبلیغات است اولین برداشت شما از این‌سایت چیست؟ چنین سایتی به بازدیدکنندگان خود چه می‌گوید؟

سلام، از آشنایی با شما خوشحالم – اینجا را کلیک کنید تا بتوانم پولی به دست بیاورم؟

 

سعی کنید محصول موردنظر را توصیف کنید

اگر لینک همکاری در فروشی که در اختیار دارید به‌صورت یک بنر تبلیغاتی است، انتشار آن بدون توضیح در انتهای پست قطعاً فعالیتی شکست خرده است.

سعی کنید محصولاتی را تبلیغ کنید که درباره آنها می‌دانید. در این صورت دانش خود را به دیگران منتقل کنید و با آنها به اشتراک بگذارید.

مطمئن باشید این کار برای مخاطبان شما هم جذاب خواهد بود. در این‌چنین محتوایی احتمال این که کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید از لینک شما استفاده کند بیشتر است.

 

فقط یک یا دو نوع از محصل را تبلیغ کنید

هرچه تعداد محصولات بیشتری را تبلیغ کنید باعث می‌شود تا باورپذیری هر یک از آنها کمتر شود. از طرفی این کار تصمیم‌گیری را برای انتخاب هر یک از آنها دشوارتر خواهد کرد.

پس همیشه سعی کنید تنها روی یک یا دو محصول از یک دسته‌بندی تبلیغات انجام دهید.

 

لینک‌های بی‌اثر را حذف کنید

همیشه لینک‌های تبلیغی را که در وب‌سایت خود منتشر کرده‌اید را بررسی کنید، تبلیغاتی که برای شما درآمدی ندارد را حذف کنید. هدردادن فضای تبلیغاتی با بنرهایی که هیچ سودی ندارند کاری بی‌فایده و عبث است.

می‌توانید تبلیغاتی را که منتشر کرده‌اید را مورد بررسی قرار دهید تا آن‌هایی که درآمدی برای شما ندارند را تشخصی داده و آنها را حذف کنید.

 

سخن پایانی

در این مقاله شما با دو شیوه کسب درآمد آنلاین آشنا شدید که می‌توانید از آنها درآمد آنلاینی برای خود ایجاد کنید. قطعاً هرکسی می‌تواند با انجام فعالیت فریلنسری و یا با استفاده از همکاری در فروش درآمد مناسبی برای خود ایجاد کند.

تنها کافی است داشته‌ها و منابع خود را مشخص کنید تا بتوانید از آنها برای کسب درآمد استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *